Wirtualne biuro w centrum Warszawy

Oferujemy adres siedziby firmy z własnym zapleczem biurowym, obsługą sekretarską i infrastrukturą informatyczną na jednej z najbardziej prestiżowych ulic Warszawy przy al. Jana Pawła II.

Proponujemy różne usługi, które można dobrać do potrzeb i wymagań, szczególnie dla nowo powstających firm, ale i dla tych, w których trzeba zmniejszyć koszty prowadzenia sekretariatu lub wynajmowania powierzchni biurowej.

Umowa podpisana z nami gwarantuje tytuł prawny do lokalu, dzięki czemu na jej podstawie można zgodnie z prawem zarejestrować firmę w KRS, US, GUS oraz uniknąć problemów z rozliczaniem właściwego miejscowo podatku VAT.

Oferta wirtualnego biura

  • adres siedziby,
  • adres do korespondencji,
  • nazwa i logo firmy na zewnątrz biura w celu identyfikacji i lokalizacji firmy dla klientów,
  • adres może być zamieszczony na wizytówkach, witrynie www, materiałach reklamowych,
  • obsługa biurowa – odbiór i skan korespondencji przychodzącej do firmy,
  • wysyłka korespondencji do kontrahentów,
  • sala do pracy i spotkań z klientami (w tym materiały biurowe, internet)
  • przechowywanie dokumentów firmy,
  • elastyczny okres wynajmu,
  • kawa i herbata,
  • sprzyjająca atmosfera.

Sala spotkań na godziny

Naszym klientom oferujemy dostęp do kompleksowo wyposażonej salki (ksero, skaner, drukarka, faks, szybkie wi-fi, flipchart, tablica) idealnej na biznesowe spotkania lub szkolenia dla 4-5 osób.

Profesjonalny sekretariat

  • Redagujemy pisma, kserujemy dokumenty, wysyłamy faksy i tradycyjną pocztę
  • Pomagamy zarezerwować tani samolot, hotel lub stolik w dobrej restauracji na biznes lunch
  • Skanujemy korespondencję i przesyłamy na wskazany adres e-mail
  • Pomagamy w każdej innej kwestii administracyjno-sekretarskiej, która jest dla Państwa istotna w pomyślnym prowadzeniu działalności

Usługi dodatkowe

Decydując się na korzystanie z usług GroupEuroService, otrzymujesz również dostęp do profesjonalnych usług dodatkowych z zakresu prawa, księgowości oraz IT. I to wszystko w korzystnych cenach.

Dbamy o Twój sukces.

Oferujemy usługę w podstawowym zakresie do 5 sztuk korespondencji miesięcznie

  • Adres do rejestracji,
  • Adres do korespondencji
  • Powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • Skanowanie i wysyłanie korespondencji na podany adres

Usługa cieszy się zainteresowaniem u większości klientów i jest skierowana do firm które aktywnie działają na rynku, ale z uwagi na specyfikę prac nie potrzebują własnego biura. Pakiet Standard Office Warszawa gwarantuje obsługę do 30 sztuk korespondencji miesięcznie.

  • Adres do rejestracji,
  • Adres do korespondencji
  • Powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji
  • Wysyłanie korespondencji faksowej
  • Wysyłanie korespondencji pocztą pod wskazany adres
  • Udostępnienie sali konferencyjnej do 2 godzin miesięcznie

Usługa jest skierowana do firm, które aktywnie działają na rynku, ale z uwagi na specyfikę prac nie potrzebują własnego biura. Pakiet Gold Office Warszawa gwarantuje obsługę powyżej 30 sztuk korespondencji miesięcznie

  • Adres do rejestracji siedziby firmy
  • Adres do korespondencji
  • Powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji
  • Wysyłanie korespondencji faksowej
  • Wysyłanie korespondencji pocztą pod wskazany adres
  • Wynajem sali konferencyjnej do 2 godzin miesięcznie
Mało. U nas nikt nie przepłaca. Proponujemy standardowe pakiety z określonym zakresem usług, jednak każdy klient ma możliwość indywidualnego doboru zakresu usług, stąd w każdym przypadku prosimy o kontakt.
Będzie nam niezmiernie miło zaproponować rozwiązanie i ofertę cenową adekwatną do konkretnych potrzeb i wymagań.

  • Niskie koszty utrzymania biura
  • Atrakcyjna lokalizacja do spotkań biznesowych
  • Wszystko co potrzebne - w jednym miejscu
  • Usługi dopełniające
  • Profesjonalna obsługa
  • Dyskrecja i zaufanie

Zadbamy o Twój sukces